„Czyste Powietrze” - pomoc

Szanowni Państwo,

Zwracamy się do wszystkich osób, które są zawiedzione swoją inwestycją w pompę ciepła i termomodernizację budynku zrealizowaną w ramach programu „Czyste Powietrze”.

 

Jeżeli zamiast oczekiwanych korzyści, ponosicie Państwo teraz nadmierne koszty eksploatacji, nie mając zapewnianego komfortu cieplnego, lub jesteście narażeni na konieczność zwrotu części dotacji, prawdopodobnie staliście się OFIARAMI nieuczciwych praktyk wykonawczych i wadliwego funkcjonowania systemu dotacji.

Wielu beneficjentów „Czystego Powietrza” doświadczyło skutków niekorzystnych zapisów w umowach z wykonawcami, u wielu nieprawidłowo dobrano urządzenia, zastosowano niskiej jakości zamienniki lub źle wykonano prace modernizacyjne.

Wszystkie te osoby potrzebują profesjonalnego wsparcia. Dlatego jako branża pragniemy wesprzeć Państwa w dochodzeniu roszczeń od nieuczciwych wykonawców. Chcemy pomóc, np. poprzez pozwy zbiorowe, w uzyskaniu odszkodowań czy też poprawie jakości już funkcjonujących instalacji.

Zachęcamy Państwa do wypełnienia poniższego formularza, dając możliwość skorzystania z profesjonalnej wiedzy ekspertów PORT PC, którzy po przeanalizowaniu Państwa indywidualnej sytuacji postarają się Wam pomóc.

Przejdź do formularza!

 

Infolinia „Czyste Powietrze” - pomoc: 882 574 569 od poniedziałku do piątku, od 9.00 do 16.00